Entrevista a Carles Pujol, el veterinari del carrer Sicília

Explica’ns qui ets, origen, edat, professió … i quina relació tens amb el barri de Fort Pienc.

Sóc en Carles Pujol Llach, nascut a Barcelona. Tinc 50 anys i em dedico a la veterinària. Fa més de 16 anys que sóc al barri.

Quins son els reptes que enfrontes en la teva vida diària, a la feina, a l´escola dels teus fills…

El principal repte que tinc és dedicar-me al meu negoci i a la veterinària, el que considero la meva vocació, i a intentar tractar el millor possible els meus clients i pacients que em venen a veure.

Ara, pots tancar els ulls i imagina… com seria la teva vida en un país ideal, la feina ideal, l´escola ideal, una societat tal com t´imagines… Obre els ulls i explica’ns com el veus.

M’agradaria que em deixessin treballar sense tanta pressió política ni tanta càrrega fiscal. Crec que la crisi a Catalunya s’ha accentuat i agreujat a les Pimes pel tema polític.

Construir un estat nou, et fa més por o mes il·lusió? per què?

M’agradaria molt però em temo que és un xic utòpic perquè l’estat espanyol no deixarà anar un bombó tan llaminer com Catalunya.

Creus que val la pena assumir el repte del canvi? Per què?

Sí, crec que hem d’assumir-ho però també hem de saber que els primers anys de la suposada independència seran anys molt durs i no de flors i violes com sembla pensen molts. A més no confio que la burocràcia i les grans empreses i/o fortunes es portin tan bé amb la nova Catalunya. Sempre quan ha arribat l’hora s’han fet enrere i han deixat sol el poble de Catalunya.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Anuncis
Tagged with: , ,
Arxivat a Actualitat, Entrevistes

Deixa un comentari

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Instagram
#holarepublica Boques tapades, gent molt jove i molta premsa internacional. També l'helicòpter de la policia per animar la festa. No estaba muerto estaba de parranda. #catalanreferendum
